Hulpverlening.nl heeft een nieuwe website
Gepubliceerd op: 30 september 2016
Vanaf vandaag heeft Hulpverlening.nl een geheel vernieuwde website. Naast het uiterlijk is ook de achterliggende techniek verbeterd. Zo is de website voortaan een stuk sneller en nog beter leesbaar op tablet en smartphone. Ook zijn berichten per beroepsgroep te sorteren en zijn onze social media kanalen geïntegreerd in de website.
We lichten kort toe wat er is veranderd en wat er de komende tijd nog gaat veranderen.
Agenda
De informatie over een evenement is voortaan een stuk uitgebreider. Zo is de locatie van het evenement in een kaart zichtbaar en worden social media berichten getoond. Daarnaast kunt u zelf een evenement aanmelden. Deze nemen wij vervolgens op in de agenda.
Zoekfunctie
Op de oude website was geen mogelijkheid om eerder gepubliceerde artikelen op te zoeken. Die mogelijkheid is er nu wel. Rechtsboven op de website (desktop/tablet) is het zoekicoon te vinden. De zoekfunctie wordt in de toekomst verder uitgebreid.
Discipline selectie
Voor onze lezers die enkel geïnteresseerd zijn in berichtgeving binnen hun eigen vakgebied, is er nu de mogelijkheid om te filteren op brandweer, politie, ambulance en waterhulpverlening. De selectie-opties zijn rechtsboven op de website te vinden.
10 vragen aan…
Aanstaande zaterdag beginnen we op Hulpverlening.nl met de nieuwe rubriek “10 vragen aan...”. Elke week stellen we 10 vragen aan een hulpverlener. Hulpverleners uit alle disciplines komen daarbij aan bod.
Mail de redactie
Het is nog eenvoudiger geworden om onze redactie op de hoogte te brengen van nieuws of ontwikkelingen binnen de hulpverlening. Ook vinden wij het leuk om jouw mening of opmerking over de website te horen. Dus schroom niet en laat het ons weten! De link naar het formulier vind je hier: Mail de redactie.
Mail de redactie