Nieuws Tevredenheidsonderzoek onder bellers alarmnummer 112

Tevredenheidsonderzoek onder bellers alarmnummer 112

Gepubliceerd op: 07 september 2015

De komende weken wordt een tevredenheidsonderzoek gehouden onder de bellers van het alarmnummer 112. Belt u deze weken met het alarmnummer dan kunt u gebeld worden over dit gesprek.

Onderzoek

Bellers die met het alarmnummer 112 bellen kunnen na de melding gebeld worden door een onderzoeksbureau dat een aantal vragen stelt over het gesprek en het contact met het alarmnummer 112. De resultaten van het onderzoek geven inzicht in wat de tevredenheid is over de gesprekken met het alarmnummer 112. De vragen die worden gesteld gaan in op het telefonische deel van de melding bij 112, de vragen gaan niet in op de afhandeling van het incident. Het onderzoek en de vragen hebben geen betrekking op de inhoud van de melding.

Gegevens

Om het onderzoek te kunnen uitvoeren worden alleen naam, telefoonnummer en soort melding (politie, brandweer, ambulance) gebruikt. Er zullen geen privacygevoelige of medische gegevens worden gebruikt voor het onderzoek. De gegevens worden geanonimiseerd en zijn niet terug te voeren op personen en of meldingen. Aan het eind van dit jaar zal de uitkomst van het onderzoek bekend worden gemaakt.

Bron: k-lmo.nl



Mail de redactie


Instagram